Splošni pogoji spletne trgovine JAANIT.SI so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno trgovino JAANIT.SI (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje AS NACIONAL Consulting d.o.o., Dragočajna 27, matična številka: 8576904000, davčna številka: SI53784804, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Jaanit.si).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine JAANIT.SI, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med JAANIT.SI in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Z enkratnim vpisom v spletno trgovino JAANIT.SI prek elektronske pošte postane obiskovalec gost Jaanit.si, s potrjeno registracijo v spletno trgovino Jaanit.si pa postane član Jaanit.si. Tako gost kot član Jaanit.si (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini Jaanit.si.
Ob registraciji v spletno trgovino Jaanit.si pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana Jaanit.si nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.
Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.
Jaanit.si se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba Jaanit.si ažurira in spreminja pogosto in hitro. Cene v spletni trgovini so cene, kot jih oblikuje AS NACIONAL Consulting d.o.o. in ki veljajo za nakup prek spletne trgovine Jaanit.si. Najboljša ponudba dneva je posebej znižana cena artikla, ki velja določenem obdobju za določene artikle, ki so v ponudbi Jaanit.si. označeni s popustom. Ob artiklu sta navedena odstotek znižanja glede na priporočeno ceno Jaanit.si. Cena izdelka se lahko spremeni, glede na razmere na trgu. Pomeni, da v kolikor ni izdelek pri nas na zalogi ampak je le pri dobavitelju, ki seveda nabavne cene spreminja, posledično pomeni, da moramo tudi mi spremeniti prodajno ceno. V tem primeru obvestimo kupca o spremembi, in že plačan izdelek, v kolikor ga je že plačal, takoj vrnemo kupcu. Ali pa kupec doplača razliko do nove cene.
Kupoprodajna pogodba med podjetjem AS NACIONAL Consulting d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini Jaanit.si sklenjena v trenutku, ko Jaanit.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Jaanit.si kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba je potrošniku na voljo na njegovo pisno zahtevo.
(t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Jaanit.si).
7. člen
(sklepanje pogodb v elektronski obliki)
AS NACIONAL Consulting d.o.o. v zvezi s podatki v skladu z veljavnimi predpisi pred oddajo naročila prejemnika storitve v elektronski obliki, obvesti o:
– tehničnih postopkih za sklenitev pogodbe, …
– bo shranil besedilo pogodbe in bo dostopno prejemniku storitve,
– tehničnih sredstvih za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila,
– poleg slovenščine mogoče skleniti pogodbo tudi v angleščini.
AS NACIONAL Consulting d.o.o. prejemniku storitve omogoči uporabo ustreznih, učinkovitih in dostopnih elektronskih sredstev, s katerimi lahko prepozna in popravi napake pri vnosu pred oddajo naročila.
Jaanit.si omogoča naslednje načine plačila:
z gotovino ob prevzemu, do zneska 10€. Za večje zneske striktno po predračunu ali plačila po karticah.
Razlog je neplačilna disciplina strank, ki so izdelke naročali po povzetju, potem pa jih niso prevzeli. Stroške pošiljanja smo morali plačati potem mi.
*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun AS NACIONAL Consulting d.o.o. po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja cena.
JAANIT.si po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v .pdf formatu na e-naslov kupca.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Prodajalec je dolžan izdati račun kupcu, kupec pa je dolžal da račun prevzame in zadrži račun ( v skladu z 12. členom ZDavPR, 18. členom ter prilogo lll Pravilnika o izvajanju Zakona o davčnem potrjevanju računov.)
Cena velja enako za vse uporabnike Jaanit.si. Uporabnik Jaanit.si postanete z registracijo v spletni trgovini kot član Jaanit.si ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost.
Vse cene že vsebujejo 22% DDV
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo Jaanit.si, AS NACIONAL Consulting d.o.o. kupcu omogočil odstop od nakupa.
Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.
Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.
Cene, ki so napisane na strani JAANIT.si, vsebujejo redno-priporočeno ceno dobavitelja. V kolikor ima artikelj dve ceni, pomeni, da se ta artikelj prodaja samo na JAANIT.si po nižji ceni od priporočene cene dobavitelja, ki velja samo za našo trgovino. Stranka v tem primeru vedno plača slednjo znižano ceno.
Opredelitev pojmov
Pravica sodelovanja v nagradni igri (in ostalih podelitvah artiklov ali bonov)
Pravila sodelovanja v nagradni igri
Elektronsko nagradno žrebanje
Obveznosti izžrebanca
Varstvo osebnih podatkov
Objava pravil nagradne igre
Oddaja naročila
Nakupovanje v naši spletni trgovini je enostavno in uporabniku prijazno. Želeni izdelek v košarico dodate s klikom na gumb “Dodaj v košarico”. Ob tem se v desnem zgornjem delu spletne strani sproti osveži število izdelkov v simbolu košarice. Ko imate v košarici vse želene izdelke in želite zaključiti naročilo, enostavno kliknete na košarico na vrhu strani.
Klik vas pripelje na blagajno, kjer vidite celoten povzetek svoje košarice. V tem koraku izberete način plačila, vnesete morebitno promocijsko kodo, svoje podatke, telefonsko številko in elektronski naslov. Hkrati bodo k skupnemu znesku prišteti tudi morebitni drugi stroški (poštnina, strošek plačila po povzetju,…). To bo seveda razvidno.
Za zaključek naročila kliknete na gumb “Kupite sedaj”. S tem se strinjate s Splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine in obveznostjo plačila za pravkar oddano naročilo.
Če imate kakršnakoli vprašanja ali potrebujete pomoč, smo vam na voljo preko telefona v času, ki je zapisan na spletni strani. Elektronsko pošto nam na naslov: info@jaanit.com pošljete kadarkoli, odgovorili pa vam bomo najkasneje naslednji delovni dan.
Potrditev naročila
Po zaključku naročila sistem spletne trgovine pošlje kupcu potrditveno sporočilo po elektronski pošti na elektronski naslov, ki ga je kupec navedel pred oddajo naročila. V primeru, da kupec napiše napačen ali neveljaven elektronski naslov in potrditvenega sporočila ne prejme, naj nas kontaktira po telefonu na številko, ki je navedena na spletni strani in v času, ki je prav tako naveden na spletni strani. Elektronsko sporočilo lahko sistem na strani naslovnika prerazporedi v mape kot so: ‘Neželena sporočila’, ‘SPAM’, …, zato kupcu predlagamo, da pred klicem pregleda tudi take mape v svojem elektronskem predalu.
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu Jaanit.si so na spletni strani vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Jaanit.si naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Jaanit.si lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Jaanit.si je izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel. Prek elektronske pošte kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Jaanit.si, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral.
Jaanit.si v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 041 457 368 ali na info@jaanit.com. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe. Če želite račun na podjetje, nam to sporočite na info@jaanit.com . Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Uveljavljanje stvarne napake in vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja Jaanit.si, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju strani oziroma na strani o vračilih.
Spletna trgovina Jaanit.si pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:
z gotovino ob prevzemu pošiljke, z našo pogodbeno dostavno službo
z kreditnimi karticami Mastercard, Maestro, Visa, Visa Elektron, Diners Club, Activa
z nakazilom na račun upravitelja podjetje AS NACIONAL Consulting d.o.o. po ponudbi/predračunu
*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun podjetja AS NACIONAL Consulting d.o.o. po ponudbi/predračunu, pri čemer je še vedno veljavna cena.
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@jaanit.com .
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca:
AS NACIONAL Consulting d.o.o., Dragočajna 27, 1216 Smlednik, Slovenija
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne koriščeni bonus ali promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Stroški, povezane z uporabo komunikacijskega sredstva, če se razlikuje od osnovne tarife 43b. čl. ZVPot……. Ni dodatnih stroškov.
Če potrošnik v skladu s petim odstavkom 43.č. člena nima pravice do odstopa, ali po potrebi o okoliščinah, v katerih potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe 43b. čl. ZVPot
V kolikor potrošnik poškoduje artikelj po nekaj dneh uporabe, ali spremeni njegovo obliko, strukturo, barvo, in zahteva vračilo kupnine, prodajalec lahko zavrne tak zahtevek ali izplača le del kupnine. Odločitev je na prodajalčevi strani.
Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta
Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stavrne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po 2 letih od nakupa.
Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupcu pa bo vrnjen na naslov za dostavo.
Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.
Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili na Jaanit.si AS NACIONAL Consulting d.o.o. vrnjeni in imajo manjše pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske, itd.) in gredo v nadaljnjo prodajo.
Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak artikel pisno navedena (tako v opisu artikla kot na računu).
Vrnjene artikle v Jaanit.si AS NACIONAL Consulting d.o.o. pregledamo. Zaradi pregleda za te artikle kljub vračilu in odprti embalaži ipd. zagotavljamo njihovo brezhibno delovanje.
V primeru nedelovanja vrnjenega artikla je stranka upravičena do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za ostale artikle.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk prodajalca Jaanit.si, AS NACIONAL Consulting d.o.o. je Pošta Slovenije in GLS, vendar si AS NACIONAL Consulting d.o.o. pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.
Jaanit.si, AS NACIONAL Consulting d.o.o. uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
POZOR !!!
Člani – kupci, ki nakupujete preko sistema Cashback, na naši spletni strani JAANIT.SI,
lahko nakupujete samo plovila, ki niso v akciji ( nimajo akcijskih cen ) !!!
Za ostale izdelke na strani Jaanit.si, Cashback sistem NE velja !!!
Jaanit.si AS NACIONAL Consulting d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.
Jaanit.si za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov : ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z Jaanit.si .
Jaanit.si navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Jaanit.si hrani samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z Jaanit.si. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
20. Komunikacija
Jaanit.si bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje in v skladu z določili ZEKom-1.
Oglasna elektronska sporočila Jaanit.si bodo vsebovala naslednje sestavine:
jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
pošiljatelj AS NACIONAL Consulting d.o.o., bo jasno razviden,
različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo AS NACIONAL Consulting d.o.o. izrecno spoštoval.
Oglasna sporočila Jaanit.csi bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.
AS NACIONAL Consulting d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletn strani. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru, bo kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
AS NACIONAL Consulting d.o.o. ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih AS NACIONAL Consulting d.o.o. v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
AS NACIONAL Consulting d.o.o. spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Jaanit.csi se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@jaanit.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Jaanit.si bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Jaanit.csi se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si AS NACIONAL Consulting d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Jaanit.si ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Jaanit.si, AS NACIONAL Consulting d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
AS NACIONAL Consulting d.o.o.