Za nas pakete prevzema in dostavlja Intereuropa, Pošta Slovenije, SŽ Express d.o.o. in GLS, ki večino paketov dostavi že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi, najkasneje pa v roku petih delovnih dni. Artikli, naročeni na Jaanit.si, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Če so na zalogi pri dobavitelju v skladišču.
V primeru, da artikla ni na zalogi, vas o dobavnem roku obvestimo.
Cenik Pošte Slovenije za notranji promet
https://www.posta.si/zasebno-site/Documents/Ceniki/Cenik-postnih-storitev-notranji-promet_nov.pdf
Cenik poštnih storitev v mednarodnem prometu.
https://www.posta.si/zasebno-site/Documents/Ceniki/Cenik-postnih-storitev-mednarodni-promet.pdf
Za naročeno blago z dostavo na vaš naslov, se plača dodatno še strošek dostave po ceniku Intereurope, Pošte Slovenije, SŽ Express d.o.o. ali dostavne službe GLS in se plača ob dostavi.
Če se odločite za gotovinsko plačilo ob prevzemu, vam pošta zaračuna še dodatno provizijo za plačilo položnice. Dostavljalec pa vam mora izročiti račun, ki se nahaja nad posebno položnico.
Naš partner pakete dostavlja na naslov, vnešen ob oddaji naročila. V svoj profil lahko dodate poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izberete ustreznega.
Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov, npr. v službo. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo poštar izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.
Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Ponavadi zadošča obisk najbližje pošte.
Če ima dobavitelj artikel na zalogi, bomo le tega odpremili naslednji delovni dan, ko pride artikel do nas, sicer pa vas o dobavnem roku obvestimo.
O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.
Zaradi različnih dobavljivosti izdelkov je naročilo lahko razdeljeno na več pošiljk. Lahko jih odpremimo delno ali vse hkrati.
Za vse dodatne informacije nas pokličite 041 457 368 ali pošljite elektronsko sporočilo na info@jaanit.com.
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj z Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.
AS NACIONAL Consulting d.o.o.