Neto cena odlično ohranjenega rabljenega vozila, je 299.000 € neto.
MAN SL30 –
Šasija: MAN 10.250 z 250 KM
– Skupna teža: 10,8 ton,
– Menjalnik: 12-stopenjski avtomatski ZF,
– Prevoženih kilometrov cca. 58.300,
– Prikolica, nosilnost prikolice 3045 kg,
– Aluminijasta kolesa,
– Popolna izolacija zahvaljujoč monoshell konstrukciji in dvojno zastekljenim stranskim oknom izolirano vetrobransko steklo,
– 71 mm stranske stene z integriranim jeklenim okvirjem (Faradayeva kletka),
– Dolžina: 9,60 metrov,
– širina: 2,40 m,
– Višina: približno 3,45 metra,
– klimatska naprava,
– centralno toplovodno ogrevanje,
– Notranjost iz pravega usnja,
– Velika zadnja garaža z dostopnimi vrati na voznikovi in sovoznikovi strani,
– Velik drsni prostor dnevne sobe,
– 5 ležišč (2 v zadnji postelji, 2 v sprednji električni zložljivi postelji, 1 v kabrioletu) jedilnica),
– rezervoar za svežo vodo, rezervoar za črno vodo, rezervoar za sivo vodo,
– dizelski generator,
– Letnik 2015, v TOP stanju
– vozilo je bilo vedno parkirano v garaži, seveda ko ni bilo v uporabi.
Na osnovi Volva, DAF-a, MAN-a, Scanie in Forda F53 se serija Starliner SL 30 ponaša z velikimi možnostmi, da na ceste pripelje luksuzno mobilno hišo, ne da bi pri tem izpustili kakršne koli želje strank. Dolžina avtobusa se lahko spreminja od 23 čevljev do 46 čevljev / 7,0 do 12,0 metrov – palec za palcem. Vsi avtodomi so načrtovani in izdelani po edinstvenih vizijah vsake stranke. Tudi na tej liniji so vsa telesa izdelana kot enodelna lupina iz steklenih vlaken. Manjša torzija, brez hrupa in odličen dizajn so le nekatere od prednosti tega načina gradnje. Brez spojev in šivov tipičnega avtodoma bodo videti bolje in pravilno delovali veliko dlje. Da bodo prostori še večji, je v tloris avtodoma Starliner SL 30 mogoče vključiti do pet drsnikov.
Starliner ima stranke po vsem svetu, od Islandije do Cape Towna v Južni Afriki. Ti lastniki uporabljajo avtodom v najtežjih razmerah od severne Norveške in Švedske Arktike do okolja puščave Sierra. Zaradi tega je Starliner izdelan za hud mraz in vetrove do visoke vročine in prahu. Karoserija brez šivov, dobro izolirana in z najboljšimi tesnili za tobogane je le začetek prednosti in vzdržljivosti Starlinerja.
Za razliko od tipičnega serijsko proizvedenega avtodoma, zgrajenega po tekočem traku. Starlinerji, izdelani po meri in željah kupca. To so podrobnosti, ki jih ne morete videti v brošuri in jih morate videti in se dotakniti trenerja.
Upoštevajte, da so vsi naši avtobusi narejeni po meri. Vsi podatki in slike so samo vzorci že izvedenih projektov!
AS NACIONAL Consulting d.o.o.